Net als voorgaande jaren heeft Arvalis in de afgelopen periode een klanttevredenheidsonderzoek uitgevoerd onder haar klanten.
Wij vinden het als organisatie namelijk erg belangrijk om te weten of klanten tevreden zijn over onze diensten en de uitvoering van de werkzaamheden van onze medewerkers. Uiteraard willen wij ook graag weten waar we ons, waar nodig nog kunnen verbeteren om u in de toekomst nog beter van dienst te kunnen zijn.
Onderstaand treft u de waardering van onze klanten:
Kwaliteit van advies | Goed |
Informatie voortgang traject | Goed |
Bereikbaarheid | Goed |
Prijskwaliteit verhouding | Neutraal / goed |
Waardering geleverde werkzaamheden | 8 en hoger |
Kiest u in de toekomst weer voor Arvalis | Ja |
Verbeterpunten | ruim 92 procent heeft geen verbeterpunten te melden |
Wij zijn erg blij u te kunnen mededelen dat de reacties van de deelnemers aan het onderzoek erg positief zijn. Reden te meer om in grote lijnen door te gaan zoals u dat van ons gewend bent.
Onder de deelnemers verloten wij een dinerbon en deze is gewonnen door Maatschap Eijssen-Schlangen uit Sint Odiliënberg. Familie Eijssen-Schlangen: Van harte gefeliciteerd, en iedereen bedankt voor jullie deelname.